Jak zvládnout projevy agrese při jednání s klientem
A2024/0505-SP/PC/PP/VP
6. 6. 2024
-
6. 6. 2028
Prezenční
Další profesní vzdělávání – základní
SP - sociální prevence
SP - sociální péče
SP - sociální poradenství
PSS - sociální prevence
PSS - sociální péče
PSS - sociální poradenství
pracovník/pracovnice v manažerské, řídící funkci
Kurz přináší lepší porozumění vzniku, průběhu i významu agrese při konfliktních a obtížných jednáních. Absolvent kurzu se seznámí s pravidly jednání, díky nimž lze projevům agrese předcházet a získá návody vedoucí ke snížení agrese při jednání s druhými. Absolvent kurzu se naučí rozlišit typy konfliktů, agresivitu, pasivitu a manipulaci, přehodnotit své strategie jejich zvládání a naučí se efektivnímu řešení zvládání obtížných situací. Osvojí si praktické komunikační dovedností a techniky zvládání agresivního chování, což povede k větší spokojenosti se zvládnutím problémové situace a k lepší duševní pohodě. Získá větší jistotu a připravenost pro práci s náročnými klienty.
terénní
pobytová
ambulantní
sociální prevence
sociální péče
sociální poradenství
20
Měkké dovednosti
komunikační dovednosti
rodiny ohrožené chudobou, sociálním vyloučením, obyvatelé vyloučených lokalit
osoby v sociální krizi (osoby bez přístřeší, oběti trestné činnosti atd.)
osoby s duševním onemocněním